Empä ole näkyy pitkään aikaan kirjoittellut, mutta treenattu TOKOa senkin edestä :)

No nyt Krissen kanssa ollaan tosi paljon edistytty seuraamisessa! Krisse osaa seurata ihan oikeasti ja hyvin.. seinän vierellä :) Pitäisi vaan uskaltua ulos kokkeileen, että näkis mitä virkaa sillä seinällä on ollut :D No tosiaan seuraamista ollaan hirveesti harjoiteltu, myös istu-maahan-istu juttua, siis kaukokäskyjä, mutta läheltä.

Ollaan myös otettu jonkinlaisia liikkeestä maahanmenoja, ei siis seuraamisesta ja myös liikkeestä seisomisia. Maahanmenoa liikkeestä olen ottanut vasta muutaman kerran, ja olen ohjannut sen maahan kädellä. Ja sitten seisomista vaan leikkimielisesti.

Paikallaolo on edelleen todella hyvä. Pari kertaa on joutunut toistaa maahanmeno alussa, mutta olen myös tehnyt silleen, että jos sanon "maahan" eikä Krisse heti mennyt, niin olen vain odottanut, jonka jälkeen se menee maahan ja kehun älyttömästi!

Mutta sitten nyt on joskus käynyt silleen, että Krisse on tullut vinoo sivulle.. Tätäkin olen korjaillut seisän vieressä, mutta ei se ainakaan vielä ole huomannut. Pitää nyt kattoa miten se alkaa jatkossa tekemään.